Методи створення пафосу: від єзуїта Ігнатія Лойоли до режисера Сергія Ейзенштейна

Віртуальний простір, який підтримує сакральні об’єкти, живе за законами, що відрізняються від законів інформаційного і фізичного простору. Коли ці закономірності порушуються, то створюються конструкції, неефективні з точки зору впливу на аудиторію. Агітпроп, як варіант післяреволюційного театру, пе...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2008
Автор: Почепцов, Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2008
Назва видання:Політичний менеджмент
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/59859
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Методи створення пафосу: від єзуїта Ігнатія Лойоли до режисера Сергія Ейзенштейна / Г. Почепцов // Політичний менеджмент. — 2008. — № 5(32). — С. 3-10. — Бібліогр.: 44 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:Віртуальний простір, який підтримує сакральні об’єкти, живе за законами, що відрізняються від законів інформаційного і фізичного простору. Коли ці закономірності порушуються, то створюються конструкції, неефективні з точки зору впливу на аудиторію. Агітпроп, як варіант післяреволюційного театру, переносив закони інформаційні у віртуальні. Ця гібридна конструкція могла існувати тільки після революції. Щось схоже можна було побачити в деяких п’єсах часів перебудови, наприклад, у творах М. Шатрова.