Модель представлення знань в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань «EduPRO»
У статті розглянуто проблеми побудови моделей представлення знань. Описані основні існуючі моделі представлення знань та запропонована гібридна модель на базі технології представлення знань адаптивної системи дистанційного навчання та контролю знань «EduPRO», що поєднує в собі властивості двох модел...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автори: | Федорук, П.І., Масловський, С.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2011
|
Назва видання: | Штучний інтелект |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/60073 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Модель представлення знань в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань «EduPRO» / П.І. Федорук, С.М. Масловський // Штучний інтелект. — 2011. — № 3. — С. 463-472. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Технологія побудови навчального процесу в адаптивних системах дистанційного навчання та контролю знань
за авторством: Федорук, П.І.
Опубліковано: (2009) -
Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань
за авторством: Федорук, П.І.
Опубліковано: (2008) -
Аспекти формування тестів для контролю знань в системі адаптивного навчання
за авторством: Кравченко, О.В., та інші
Опубліковано: (2010) -
Обчислення коефіцієнта рівня засвоєння знань у системі адаптивного навчання
за авторством: Плакасова, Ж.М., та інші
Опубліковано: (2011) -
Інтелектуальний механізм побудови індивідуальної навчальної траєкторії в адаптивних системах дистанційного навчання
за авторством: Федорук, П.І., та інші
Опубліковано: (2010)