Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства

У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характерист...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2012
Автор: Бережний, С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-62282
record_format dspace
spelling irk-123456789-622822014-05-20T03:01:31Z Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства Бережний, С. Економіка У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика. In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed. 2012 Article Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282 65.012.12 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Бережний, С.
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
Схід
description У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика.
format Article
author Бережний, С.
author_facet Бережний, С.
author_sort Бережний, С.
title Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
title_short Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
title_full Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
title_fullStr Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
title_full_unstemmed Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
title_sort концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282
citation_txt Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT berežnijs konceptualʹnípídhodidoviznačennâsutnostídílovoíreputacíípídpriêmstva
first_indexed 2023-10-18T18:40:49Z
last_indexed 2023-10-18T18:40:49Z
_version_ 1796144866989703168