Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства
У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характерист...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-62282 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-622822014-05-20T03:01:31Z Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства Бережний, С. Економіка У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика. In the article the conceptual approaches to the determination of essence of business reputation of enterprise is considered. The basic constituents of business reputation are certain, intercommunication of concepts "reputation", "image", "brand", "goodwill" is shown and their comparative description is developed. 2012 Article Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282 65.012.12 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Бережний, С. Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства Схід |
description |
У статті розглянуто концептуальний підхід до визначення сутності ділової репутації підприємства. Визначено основні складові ділової репутації, показано взаємозв'язок понять "репутація", "імідж", "бренд" та "гудвіл" та розроблена їх порівняльна характеристика. |
format |
Article |
author |
Бережний, С. |
author_facet |
Бережний, С. |
author_sort |
Бережний, С. |
title |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства |
title_short |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства |
title_full |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства |
title_fullStr |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства |
title_full_unstemmed |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства |
title_sort |
концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62282 |
citation_txt |
Концептуальні підходи до визначення сутності ділової репутації підприємства / С. Бережний // Схід. — 2012. — № 2 (116). — С. 6-11. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT berežnijs konceptualʹnípídhodidoviznačennâsutnostídílovoíreputacíípídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T18:40:49Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:40:49Z |
_version_ |
1796144866989703168 |