Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз

У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
Дата:2012
Автори: Прозорова, І., Шестопалова, Л.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України 2012
Назва видання:Схід
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-62449
record_format dspace
spelling irk-123456789-624492014-05-22T03:01:32Z Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз Прозорова, І. Шестопалова, Л. Економіка У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості компаній. In the article the tendencies are considered at the Ukrainian market of PR-services. Certainly, that more effective is the business-system at which most types of pr-activity are passed to on outsourcing the specialized pr-agencies. In the near prospect of bringing in of outsourcing for PR will become a norm for most companies. 2012 Article Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449 658.8 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Економіка
Економіка
spellingShingle Економіка
Економіка
Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
Схід
description У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості компаній.
format Article
author Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
author_facet Прозорова, І.
Шестопалова, Л.
author_sort Прозорова, І.
title Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
title_short Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
title_full Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
title_fullStr Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
title_full_unstemmed Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
title_sort аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
publisher Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
publishDate 2012
topic_facet Економіка
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449
citation_txt Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Схід
work_keys_str_mv AT prozorovaí autsorsingusferípablíkrilejšnz
AT šestopaloval autsorsingusferípablíkrilejšnz
first_indexed 2023-10-18T18:41:12Z
last_indexed 2023-10-18T18:41:12Z
_version_ 1796144884316372992