Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-62449 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-624492014-05-22T03:01:32Z Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз Прозорова, І. Шестопалова, Л. Економіка У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості компаній. In the article the tendencies are considered at the Ukrainian market of PR-services. Certainly, that more effective is the business-system at which most types of pr-activity are passed to on outsourcing the specialized pr-agencies. In the near prospect of bringing in of outsourcing for PR will become a norm for most companies. 2012 Article Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1728-9343 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449 658.8 uk Схід Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Економіка Економіка |
spellingShingle |
Економіка Економіка Прозорова, І. Шестопалова, Л. Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз Схід |
description |
У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато
ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів
стане нормою для абсолютної більшості компаній. |
format |
Article |
author |
Прозорова, І. Шестопалова, Л. |
author_facet |
Прозорова, І. Шестопалова, Л. |
author_sort |
Прозорова, І. |
title |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
title_short |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
title_full |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
title_fullStr |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
title_full_unstemmed |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
title_sort |
аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз |
publisher |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України |
publishDate |
2012 |
topic_facet |
Економіка |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449 |
citation_txt |
Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Схід |
work_keys_str_mv |
AT prozorovaí autsorsingusferípablíkrilejšnz AT šestopaloval autsorsingusferípablíkrilejšnz |
first_indexed |
2023-10-18T18:41:12Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:41:12Z |
_version_ |
1796144884316372992 |