Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз
У статті розглянуто тенденції на українському ринку PR-послуг. Показано, що набагато ефективнішою є бізнес-система, при якій більшість видів PR-діяльності передаються на аутсорсинг спеціалізованим PR-агенціям, що в близькій перспективі залучення PR-аутсорсерів стане нормою для абсолютної більшості...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автори: | Прозорова, І., Шестопалова, Л. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62449 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Аутсорсинг у сфері паблік рилейшнз / І. Прозорова, Л. Шестопалова // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 49-53. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Аутсорсинг у маркетингових комунікаціях
за авторством: Прозорова, І., та інші
Опубліковано: (2011) -
Організаційно-економічній механізм впливу маркетингу на ефективність діяльності промислового підприємства
за авторством: Прозорова, І., та інші
Опубліковано: (2010) -
Концептуалізація шляхів покращення контролю у сфері грального бізнесу
за авторством: Тканко, В., та інші
Опубліковано: (2008) -
Іноземний капітал у банківській сфері України: переваги та недоліки
за авторством: Мальчик, М., та інші
Опубліковано: (2009) -
Корпоративний податковий контроль у банківській сфері: теорія та практика
за авторством: Козак, Г.
Опубліковано: (2012)