Принципи формування викладацького складу православних духовних освітніх установ України (1991-2001 рр.)
Статтю присвячено аналізу основних принципів формування викладацького складу православних навчальних закладів України в 1991 - 2001 рр. Показано, що проблема забезпечення православних духовних освітніх установ викладачами вирішувалась шляхом підбору здатних до педагогічної роботи священнослужителі...
Збережено в:
Дата: | 2012 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України
2012
|
Назва видання: | Схід |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/62462 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Принципи формування викладацького складу православних духовних освітніх установ України (1991-2001 рр.) / Л. Рощина // Схід. — 2012. — № 3 (117). — С. 107-110. — Бібліогр.: 13 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Статтю присвячено аналізу основних принципів формування викладацького складу
православних навчальних закладів України в 1991 - 2001 рр. Показано, що проблема забезпечення православних духовних освітніх установ викладачами вирішувалась шляхом
підбору здатних до педагогічної роботи священнослужителів та залученням викладачів
світських ВНЗ. Подано характеристику процесів перепідготовки та підвищення кваліфікації викладачів духовних навчальних закладів України. |
---|