Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Лупенко, А.М., Борісов, О.Г.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64686
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів / А.М. Лупенко, О.Г. Борісов // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 43-46. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-64686
record_format dspace
spelling irk-123456789-646862014-06-19T03:01:30Z Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів Лупенко, А.М. Борісов, О.Г. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2011 Article Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів / А.М. Лупенко, О.Г. Борісов // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 43-46. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64686 658 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Лупенко, А.М.
Борісов, О.Г.
Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
Культура народов Причерноморья
format Article
author Лупенко, А.М.
Борісов, О.Г.
author_facet Лупенко, А.М.
Борісов, О.Г.
author_sort Лупенко, А.М.
title Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
title_short Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
title_full Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
title_fullStr Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
title_full_unstemmed Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
title_sort розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64686
citation_txt Розвиток міжнародного маркетингу підвпливом сучасних євроінтеграційних процесів / А.М. Лупенко, О.Г. Борісов // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 43-46. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT lupenkoam rozvitokmížnarodnogomarketingupídvplivomsučasnihêvroíntegracíjnihprocesív
AT borísovog rozvitokmížnarodnogomarketingupídvplivomsučasnihêvroíntegracíjnihprocesív
first_indexed 2023-10-18T18:46:18Z
last_indexed 2023-10-18T18:46:18Z
_version_ 1796145113102024704