Освітянський процес в контексті суспільної інерції
Метою даної роботи є розкриття змісту суспільної інерції та визначення її впливу на освітянський процес.
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Захарченко, Н.В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/64736 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Освітянський процес в контексті суспільної інерції / Н.В. Захарченко // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 212. — С. 117-120. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Філософські аспекти інформаційних технологій та їх вплив на навчальний процес
за авторством: Захарченко, Н.В.
Опубліковано: (2011) -
Принципи та особливості теорії суспільної угоди Дж. Ролза
за авторством: Усов, Д.В.
Опубліковано: (2012) -
Глобальна людина в контексті глобального буття і глобальної свідомості
за авторством: Сидоренко, С.В.
Опубліковано: (2006) -
Стабільність соціальної системи в контексті її безпеки (синергетичний аспект)
за авторством: Дзьобань, О.П.
Опубліковано: (2003) -
Ментальність як соціокультурний феномен в контексті соціально-філософського аналізу
за авторством: Петінова, О.Б.
Опубліковано: (2004)