Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств

Мета статті – дослідження й опис стану маркетингового консалтингу в Україні і консалтингових технологій у даній сфері для підвищення маркетингового потенціалу підприємств....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Родіонова, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65091
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Консалтингові технології розвитку маркетингового потенціалу підприємств / О.Ю. Родіонова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 214. — С. 63-64. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine