Маркетинговое исследование рынка виноградного вина в АР Крым.

Целью исследования является анализ потребительских предпочтений потребления виноградного вина.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Джалал Мир Абдул Каюм, Жарова, А.Р.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/65333
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговое исследование рынка виноградного вина в АР Крым. / Джалал Мир Абдул Каюм, А.Р. Жарова // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 218. — С. 63-65. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine

Схожі ресурси