Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України

В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Зеркіна, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2010
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-66489
record_format dspace
spelling irk-123456789-664892014-07-17T03:01:46Z Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України Зеркіна, О.О. В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України. In the article the features of introduction of franchaising are determined as one of perspective models of development of small and middle business of Ukraine. 2010 Article Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489 336.027 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України.
format Article
author Зеркіна, О.О.
spellingShingle Зеркіна, О.О.
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
Економічні інновації
author_facet Зеркіна, О.О.
author_sort Зеркіна, О.О.
title Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
title_short Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
title_full Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
title_fullStr Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
title_full_unstemmed Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
title_sort формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах україни
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489
citation_txt Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT zerkínaoo formuvannâfrančajzingovoíbíznesmodelívsučasnihrinkovihumovahukraíni
first_indexed 2023-10-18T18:50:16Z
last_indexed 2023-10-18T18:50:16Z
_version_ 1796145292938051584