Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України.
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-66489 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-664892014-07-17T03:01:46Z Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України Зеркіна, О.О. В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України. In the article the features of introduction of franchaising are determined as one of perspective models of development of small and middle business of Ukraine. 2010 Article Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. 0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489 336.027 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України. |
format |
Article |
author |
Зеркіна, О.О. |
spellingShingle |
Зеркіна, О.О. Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України Економічні інновації |
author_facet |
Зеркіна, О.О. |
author_sort |
Зеркіна, О.О. |
title |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України |
title_short |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України |
title_full |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України |
title_fullStr |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України |
title_full_unstemmed |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України |
title_sort |
формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах україни |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2010 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489 |
citation_txt |
Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT zerkínaoo formuvannâfrančajzingovoíbíznesmodelívsučasnihrinkovihumovahukraíni |
first_indexed |
2023-10-18T18:50:16Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:50:16Z |
_version_ |
1796145292938051584 |