Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України

В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України.

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автор: Зеркіна, О.О.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2010
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine