Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України
В статті визначено особливості застосування франчайзингу як однієї із перспективних моделей розвитку малого та середнього бізнесу України.
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | Зеркіна, О.О. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66489 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Формування франчайзингової бізнес-моделі в сучасних ринкових умовах України / О.О. Зеркіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 122-126. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Засади формування регіонального еколого-економічного партнерства в сучасних ринкових умовах
за авторством: Бистрякова, Ю.І.
Опубліковано: (2011) -
Проблеми розвитку малих та середніх підприємств у сучасних ринкових умовах України
за авторством: Гуренко, А.В.
Опубліковано: (2008) -
Бізнес у сфері побутового обслуговування як вид господарювання в сучасних умовах економіки України
за авторством: Моргулець, О.Б., та інші
Опубліковано: (2012) -
Інноваційні кадри: сутність, значення та особливості формування в умовах інноваційного розвитку економіки регіону
за авторством: Зеркіна, О.О.
Опубліковано: (2012) -
Проблеми формування міграційної політики України в сучасних умовах
за авторством: Позняк, О.В.
Опубліковано: (2009)