Організаційний дизайн вищих навчальних закладів: напрями реформування
Викладено погляди авторів на причини необхідності та напрями реконструкції організаційної структури вітчизняних вищих навчальних закладів в умовах їх подальшої інтеграції в економіку, яка ґрунтується на ринкових відносинах....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | Парсяк, В.Н., Драгомирова, І.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66497 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Організаційний дизайн вищих навчальних закладів: напрями реформування / В.Н. Парсяк, І.М. Драгомирова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 174-185. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Матеріальне стимулювання науковців вищих навчальних закладів
за авторством: Кузьмін, О.Є., та інші
Опубліковано: (2005) -
Інструментарій діагностики конкурентоспроможності вищих навчальних закладів.
за авторством: Кратт, О.А., та інші
Опубліковано: (2007) -
Бюджетування маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
за авторством: Бобало, О.
Опубліковано: (2012) -
Формування корпоративної культури вищих навчальних закладів України
за авторством: Кубко, В.П.
Опубліковано: (2014) -
Теоретичні аспекти маркетингової діяльності вищих навчальних закладів
за авторством: Хаминіч, С.Ю., та інші
Опубліковано: (2012)