Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини

У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2010
Автори: Сафонов, Ю.М., Семак, Б.Б.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2010
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-66576
record_format dspace
spelling irk-123456789-665762014-07-19T03:01:28Z Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини Сафонов, Ю.М. Семак, Б.Б. У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень. The article considers the role, tasks and aims of the marketing researches in conditions of domestic market of textile raw materials. The approaches promoting the increase of effectiveness of the mentioned researches were proposed. 2010 Article Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 339.138:001.8(075) uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень.
format Article
author Сафонов, Ю.М.
Семак, Б.Б.
spellingShingle Сафонов, Ю.М.
Семак, Б.Б.
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
Економічні інновації
author_facet Сафонов, Ю.М.
Семак, Б.Б.
author_sort Сафонов, Ю.М.
title Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
title_short Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
title_full Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
title_fullStr Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
title_full_unstemmed Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
title_sort організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2010
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576
citation_txt Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT safonovûm organízacíâmarketingovihdoslídženʹnavítčiznânomurinkutekstilʹnoísirovini
AT semakbb organízacíâmarketingovihdoslídženʹnavítčiznânomurinkutekstilʹnoísirovini
first_indexed 2023-10-18T18:50:27Z
last_indexed 2023-10-18T18:50:27Z
_version_ 1796145301110652928