Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-66576 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-665762014-07-19T03:01:28Z Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини Сафонов, Ю.М. Семак, Б.Б. У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень. The article considers the role, tasks and aims of the marketing researches in conditions of domestic market of textile raw materials. The approaches promoting the increase of effectiveness of the mentioned researches were proposed. 2010 Article Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. 0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 339.138:001.8(075) uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень. |
format |
Article |
author |
Сафонов, Ю.М. Семак, Б.Б. |
spellingShingle |
Сафонов, Ю.М. Семак, Б.Б. Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини Економічні інновації |
author_facet |
Сафонов, Ю.М. Семак, Б.Б. |
author_sort |
Сафонов, Ю.М. |
title |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
title_short |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
title_full |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
title_fullStr |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
title_full_unstemmed |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
title_sort |
організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2010 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 |
citation_txt |
Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT safonovûm organízacíâmarketingovihdoslídženʹnavítčiznânomurinkutekstilʹnoísirovini AT semakbb organízacíâmarketingovihdoslídženʹnavítčiznânomurinkutekstilʹnoísirovini |
first_indexed |
2023-10-18T18:50:27Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:50:27Z |
_version_ |
1796145301110652928 |