Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини
У статті розглянута роль, завдання і цілі маркетингових досліджень в умовах вітчизняного ринку текстильної сировини та запропоновані підходи, що сприятимуть підвищенню ефективності цих досліджень....
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автори: | Сафонов, Ю.М., Семак, Б.Б. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2010
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66576 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Організація маркетингових досліджень на вітчизняному ринку текстильної сировини / Ю.М. Сафонов, Б.Б. Семак // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2010. — Вип. 41. — С. 224-235. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Базові принципи маркетингових досліджень в політичній сфері
за авторством: Лікарчук, Н.В.
Опубліковано: (2009) -
Особливості ринку біоенергетичної сировини в Україні
за авторством: Ресульева, Н.Ш.
Опубліковано: (2014) -
Національний колорит і культурні традиції у вітчизняному музичному театрі
за авторством: Манько, С.Б.
Опубліковано: (2012) -
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
за авторством: Яшкіна, О.І.
Опубліковано: (2013) -
Удосконалення методики внутрішнього аудиту запасів на підприємствах текстильної промисловості
за авторством: Клименко, О., та інші
Опубліковано: (2009)