Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах

Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Андерсон, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-66688
record_format dspace
spelling irk-123456789-666882014-07-21T03:01:35Z Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах Андерсон, Н.В. Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах. The main directions of forming the marketing technologies for international tourist market management are formulated. The main directions of increasing the effectiveness of tourism marketing in border regions are analyzed. 2011 Article Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688 911.3:32(075.8) ru Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах.
format Article
author Андерсон, Н.В.
spellingShingle Андерсон, Н.В.
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
Економічні інновації
author_facet Андерсон, Н.В.
author_sort Андерсон, Н.В.
title Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
title_short Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
title_full Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
title_fullStr Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
title_full_unstemmed Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
title_sort маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688
citation_txt Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT andersonnv marketingovyetehnologiiupravleniâmeždunarodnymturizmomvprigraničnyhregionah
first_indexed 2023-10-18T18:50:41Z
last_indexed 2023-10-18T18:50:41Z
_version_ 1796145311528255488