Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах
Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах....
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-66688 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-666882014-07-21T03:01:35Z Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах Андерсон, Н.В. Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах. The main directions of forming the marketing technologies for international tourist market management are formulated. The main directions of increasing the effectiveness of tourism marketing in border regions are analyzed. 2011 Article Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688 911.3:32(075.8) ru Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
description |
Сформульовано основні напрями формування маркетингових технологій управління міжнародним туристичним ринком. Проаналізовано основні напрями підвищення ефективності маркетингу туризму в прикордонних регіонах. |
format |
Article |
author |
Андерсон, Н.В. |
spellingShingle |
Андерсон, Н.В. Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах Економічні інновації |
author_facet |
Андерсон, Н.В. |
author_sort |
Андерсон, Н.В. |
title |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
title_short |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
title_full |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
title_fullStr |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
title_full_unstemmed |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
title_sort |
маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66688 |
citation_txt |
Маркетинговые технологии управления международным туризмом в приграничных регионах / Н.В. Андерсон // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 42. — С. 5-11. — Бібліогр.: 2 назв. — рос. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT andersonnv marketingovyetehnologiiupravleniâmeždunarodnymturizmomvprigraničnyhregionah |
first_indexed |
2023-10-18T18:50:41Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:50:41Z |
_version_ |
1796145311528255488 |