Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами

У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Дата:2011
Автори: Мартинюк, О.М., Андрєєва, Н.М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-66985
record_format dspace
spelling irk-123456789-669852014-07-30T03:01:28Z Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами Мартинюк, О.М. Андрєєва, Н.М. У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем. The article based on systematic understanding of the strategic environment-oriented management formed the scientific and methodological foundations of marketing tools in the activities of transport and technology systems. 2011 Article Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985 339.138:504 + 338.47 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем.
format Article
author Мартинюк, О.М.
Андрєєва, Н.М.
spellingShingle Мартинюк, О.М.
Андрєєва, Н.М.
Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
Економічні інновації
author_facet Мартинюк, О.М.
Андрєєва, Н.М.
author_sort Мартинюк, О.М.
title Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
title_short Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
title_full Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
title_fullStr Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
title_full_unstemmed Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
title_sort маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985
citation_txt Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами / О.М. Мартинюк, Н.М. Андрєєва // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 174-185. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT martinûkom marketingovijínstrumentaríjstrategíčnogoekologíčnooríêntovanogoupravlínnâtransportotehnologíčnimisistemami
AT andrêêvanm marketingovijínstrumentaríjstrategíčnogoekologíčnooríêntovanogoupravlínnâtransportotehnologíčnimisistemami
first_indexed 2023-10-18T18:51:17Z
last_indexed 2023-10-18T18:51:17Z
_version_ 1796145337960759296