2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66985%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66985%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Маркетинговий інструментарій стратегічного екологічно орієнтованого управління транспорто-технологічними системами
У статті на основі системного розуміння стратегічного екологічно орієнтованого управління сформовані науково-методичні основи використання маркетингового інструментарію в діяльності транспортно-технологічних систем....
Saved in:
Main Authors: | Мартинюк, О.М., Андрєєва, Н.М. |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Series: | Економічні інновації |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66985 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Similar Items
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66985%22&qt=morelikethis
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&rows=40&rows=5&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-66985%22&qt=morelikethis
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-24T03:42:03-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Similar Items
-
Маркетинговий підхід до управління ціновою політикою на підприємстві
by: Корінєв, В.Л.
Published: (2014) -
Задачі прийняття рішень щодо управління розгалужено-циклічними технологічними процесами
by: Дубовой, В.М., et al.
Published: (2013) -
Аналітичний інструментарій управління підприємством
by: Двірко, Ю.В.
Published: (2007) -
Оцінка та інструментарій антикризового управління
by: Ткаченко, М.О.
Published: (2007) -
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі
by: Матвійчук-Соскіна, Н.О.
Published: (2011)