Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей

У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцю...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
Дата:2011
Автор: Садченко, Е.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66994
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-66994
record_format dspace
spelling irk-123456789-669942014-08-01T03:01:40Z Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей Садченко, Е.В. У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцюжків екологічної цінності. Розглядається реальний і віртуальний ринковий простір. The article examines the main competitive advantages of enterprises in the implementation of virtual environmental value chains. Environmental marketing can be used as an effective tool for enhancing the competitiveness of environmental goods, services and conditions in the implementation of virtual economic chain of ecological value. We consider the real and the virtual market space. 2011 Article Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66994 502.15:334.722 ru Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
description У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцюжків екологічної цінності. Розглядається реальний і віртуальний ринковий простір.
format Article
author Садченко, Е.В.
spellingShingle Садченко, Е.В.
Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
Економічні інновації
author_facet Садченко, Е.В.
author_sort Садченко, Е.В.
title Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
title_short Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
title_full Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
title_fullStr Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
title_full_unstemmed Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
title_sort конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2011
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66994
citation_txt Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT sadčenkoev konkurentnyepreimuŝestvapredpriâtijvrealizaciivirtualʹnyhékologičeskihcepočekcennostej
first_indexed 2023-10-18T18:51:18Z
last_indexed 2023-10-18T18:51:18Z
_version_ 1796145338913914880