Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей
У статті розглядаються основні конкурентні переваги підприємств у реалізації віртуальних екологічних ланцюжків цінностей. Екологічний маркетинг може бути використаний як ефективний інструмент підвищення конкурентоздатності екологічних товарів, послуг і умов у реалізації віртуальних економічних ланцю...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/66994 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Конкурентные преимущества предприятий в реализации виртуальных экологических цепочек ценностей / Е.В. Садченко // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 44. — С. 247-259. — Бібліогр.: 6 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineБудьте першим, хто залишить коментар!