Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства
В статті розглянуто питання визначення ефективності інтернет-комунікацій у випадку розміщення інформації на сайтах маркетингових інформаційних посередників. Розглянуто способи оцінки ефективності маркетингових комунікацій в Мережі за чотирма етапами. Запропоновано формули розрахунку охоплення цільов...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67031 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства / М.І. Ботушан // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 29-36. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-67031 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-670312014-08-02T03:01:20Z Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства Ботушан, М.І. В статті розглянуто питання визначення ефективності інтернет-комунікацій у випадку розміщення інформації на сайтах маркетингових інформаційних посередників. Розглянуто способи оцінки ефективності маркетингових комунікацій в Мережі за чотирма етапами. Запропоновано формули розрахунку охоплення цільової аудиторії промислових підприємств. In the article is considered the question of internet-communications’ efficiency determination in case of placing the information on marketing information intermediaries’ sites. There are considered how to perform evaluations of marketing communications in a Net according to four stages. Formulas to calculate the scope of target audience for industrial organizations are offered. 2011 Article Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства / М.І. Ботушан // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 29-36. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67031 336.7 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
В статті розглянуто питання визначення ефективності інтернет-комунікацій у випадку розміщення інформації на сайтах маркетингових інформаційних посередників. Розглянуто способи оцінки ефективності маркетингових комунікацій в Мережі за чотирма етапами. Запропоновано формули розрахунку охоплення цільової аудиторії промислових підприємств. |
format |
Article |
author |
Ботушан, М.І. |
spellingShingle |
Ботушан, М.І. Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства Економічні інновації |
author_facet |
Ботушан, М.І. |
author_sort |
Ботушан, М.І. |
title |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства |
title_short |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства |
title_full |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства |
title_fullStr |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства |
title_full_unstemmed |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства |
title_sort |
розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2011 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67031 |
citation_txt |
Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства / М.І. Ботушан // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 29-36. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT botušanmí rozrahunokefektivnostívikoristannâmarketingovihínformacíjnihposerednikívvkomuníkativníjínternetdíâlʹnostípromislovogopídpriêmstva |
first_indexed |
2023-10-18T18:51:23Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:51:23Z |
_version_ |
1796145342815666176 |