Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства
В статті розглянуто питання визначення ефективності інтернет-комунікацій у випадку розміщення інформації на сайтах маркетингових інформаційних посередників. Розглянуто способи оцінки ефективності маркетингових комунікацій в Мережі за чотирма етапами. Запропоновано формули розрахунку охоплення цільов...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | Ботушан, М.І. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2011
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67031 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розрахунок ефективності використання маркетингових інформаційних посередників в комунікативній інтернет-діяльності промислового підприємства / М.І. Ботушан // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 29-36. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Теоретико-методичні підходи до оцінки ефективності маркетингових заходів промислового підприємства
за авторством: Герасимяк, Н.В.
Опубліковано: (2012) -
Формування механізму підвищення ефективності діяльності промислового підприємства
за авторством: Шелеметьєва, Т.В., та інші
Опубліковано: (2016) -
Удосконалення методики оцінки ефективності використання інноваційного потенціалу промислового підприємства
за авторством: Грод, А.М.
Опубліковано: (2008) -
Підвищення ролі маркетингових інформаційних систем при забезпеченні ефективного управління маркетингом підприємства
за авторством: Наумова, О.Е.
Опубліковано: (2013) -
Розвиток інвестиційної діяльності промислового підприємства
за авторством: Гончаров, В.М., та інші
Опубліковано: (2009)