Стратегічне управління збутовими процесами підприємств

У статті розглянуто проблеми формування національного ринку архітектурного алюмінієвого профілю та запропоновано логістичний підхід до управління матеріальними потоками підприємств-виробників та їх збутовою стратегією....

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Журавльова, Т.О., Присягіна, А.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2011
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67038
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Стратегічне управління збутовими процесами підприємств / Т.О. Журавльова, А.Ю. Присягіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2011. — Вип. 45. — С. 79-86. — Бібліогр.: 4 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті розглянуто проблеми формування національного ринку архітектурного алюмінієвого профілю та запропоновано логістичний підхід до управління матеріальними потоками підприємств-виробників та їх збутовою стратегією.