2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-6724%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-6724%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама ма...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2004
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
id |
irk-123456789-6724 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-67242010-03-16T12:01:22Z Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин Філіна, А.П. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США. 2004 Article Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724 uk Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Філіна, А.П. Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
description |
Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США. |
format |
Article |
author |
Філіна, А.П. |
author_facet |
Філіна, А.П. |
author_sort |
Філіна, А.П. |
title |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
title_short |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
title_full |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
title_fullStr |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
title_full_unstemmed |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
title_sort |
рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2004 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724 |
citation_txt |
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. |
work_keys_str_mv |
AT fílínaap reklamnadíâlʹnístʹvsistemímarketinguosnovnepriznačennâsučasnoíreklamivumovahrinkovihvídnosin |
first_indexed |
2023-10-18T16:35:48Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:35:48Z |
_version_ |
1796139398843072512 |