2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-6724%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-6724%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T06:29:56-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин

Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама ма...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Філіна, А.П.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2004
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
id irk-123456789-6724
record_format dspace
spelling irk-123456789-67242010-03-16T12:01:22Z Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин Філіна, А.П. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США. 2004 Article Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724 uk Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Філіна, А.П.
Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
description Реклама, явище досить чуже для нашої економіки років десять тому, сьогодні впевнено закріплює за собою місце у соціально-економічному житті, ще не зміцненої української держави. Сьогодні ми вже звикли до того, що реклама періодично з'являється на екранах телевізорів, сторінках преси. Реклама має давню та цікаву історію. До питань теорії та практики реклами зверталися спеціалісти різних країн світу. Створена велика бібліотека наукових та популярних робіт з реклами, особливо в США.
format Article
author Філіна, А.П.
author_facet Філіна, А.П.
author_sort Філіна, А.П.
title Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
title_short Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
title_full Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
title_fullStr Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
title_full_unstemmed Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
title_sort рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2004
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6724
citation_txt Рекламна діяльність в системі маркетингу основне призначення сучасної реклами в умовах ринкових відносин / А.П. Філіна // Культура народов Причерноморья. — 2004. — № 51. — С. 65-73. — Бібліогр.: 24 назв. — укp.
work_keys_str_mv AT fílínaap reklamnadíâlʹnístʹvsistemímarketinguosnovnepriznačennâsučasnoíreklamivumovahrinkovihvídnosin
first_indexed 2023-10-18T16:35:48Z
last_indexed 2023-10-18T16:35:48Z
_version_ 1796139398843072512