Розвиток ідей В.І. Вернадського в новітній економічній науці
Сьогоднішня еколого-економічна криза зумовлена насамперед нездатністю економічної науки вирішувати нові завдання, пов’язані з формуванням екологічно збалансованої економіки та визначенням цінності послуг природного капіталу. Така ситуація потребує обґрунтування трансдисциплінарної методології досл...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Видавничий дім "Академперіодика" НАН України
2013
|
Назва видання: | Вісник НАН України |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/67640 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Розвиток ідей В.І. Вернадського в новітній економічній науці / Л.С. Гринів // Вісн. НАН України. — 2013. — № 7. — С. 44-52. — Бібліогр.: 10 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Сьогоднішня еколого-економічна криза зумовлена насамперед нездатністю економічної науки вирішувати нові завдання, пов’язані з формуванням екологічно збалансованої економіки та визначенням
цінності послуг природного капіталу. Така ситуація потребує обґрунтування трансдисциплінарної
методології дослідження складних природогосподарських процесів, що відбуваються в економіці, використовуючи вчення В.І. Вернадського, 150-річчя якого науковий світ відзначатиме цього року. Автор
пропонує свій підхід до вирішення цих проблем. У статті досліджено теоретико-методологічні аспекти формування екологічно збалансованої економіки. Визначено зміст основних категорій і тотожностей просторово-економічного аналізу екологічно збалансованого природокористування. Розглянуто
теоретичні засади ноосферної моделі екологічно збалансованого розвитку та її функції в економіці. Обґрунтовано нові методологічні підходи до визначення індикаторів збереження та споживання природного капіталу. |
---|