Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі

Висвітлено питання формування ефективної моделі регіонального управління в сфері роздрібної торгівлі. З використанням підходів кібернетики та синергетики запропонована авторська управлінська модель розвитку торгівлі в регіонах, представлене відповідне філософсько-методологічне підґрунтя. Основною ід...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Мазур, О.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут регіональних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Регіональна економіка
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68260
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі / О.Є. Мазур // Регіональна економіка. — 2013. — № 4(70). — С. 167-174. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-68260
record_format dspace
spelling irk-123456789-682602014-09-21T03:01:52Z Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі Мазур, О.Є. Наукові повідомлення Висвітлено питання формування ефективної моделі регіонального управління в сфері роздрібної торгівлі. З використанням підходів кібернетики та синергетики запропонована авторська управлінська модель розвитку торгівлі в регіонах, представлене відповідне філософсько-методологічне підґрунтя. Основною ідеєю моделі є орієнтування управління на внутрішні механізми самоорганізації в торговельному бізнесі, врахування природних траєкторій його розвитку, визначення резонансних зон і точок самоорганізації. Підкреслено необхідність формування реальних зворотних зв’язків між торгівлею і регіональними управлінськими структурами. Освещены вопросы формирования эффективной модели регионального управления в сфере розничной торговли. С использованием подходов кибернетики и синергетики предложена авторская управленческая модель развития торговли в регионах, подведена соответствующая философско-методологическая база. Основной идеей модели является ориентация управления на внутренние механизмы самоорганизации в торговом бизнесе, учет естественных траекторий его развития, определение резонансных зон и точек самоорганизации. Подчеркнута необходимость формирования реальных обратных связей между торговлей и региональными управляющими структурами. The issues of the formation of an effective model for regional management in retail trade sector are highlighted. With the application of cybernetics and synergy approaches proposed the author’s management model of trade development in regions, the relevant philosophical and methodological framework is substantiated. The main idea of the model is the management orientation on the internal mechanisms of self-organization in the business of selling, account of natural trajectories of its development, definition of resonance zones and points of selforganization. The need for the formation of real inverse relationship between trade and regional control structures is emphasized. 2013 Article Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі / О.Є. Мазур // Регіональна економіка. — 2013. — № 4(70). — С. 167-174. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 1562-0905 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68260 338.24.01:339.37 uk Регіональна економіка Інститут регіональних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
spellingShingle Наукові повідомлення
Наукові повідомлення
Мазур, О.Є.
Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
Регіональна економіка
description Висвітлено питання формування ефективної моделі регіонального управління в сфері роздрібної торгівлі. З використанням підходів кібернетики та синергетики запропонована авторська управлінська модель розвитку торгівлі в регіонах, представлене відповідне філософсько-методологічне підґрунтя. Основною ідеєю моделі є орієнтування управління на внутрішні механізми самоорганізації в торговельному бізнесі, врахування природних траєкторій його розвитку, визначення резонансних зон і точок самоорганізації. Підкреслено необхідність формування реальних зворотних зв’язків між торгівлею і регіональними управлінськими структурами.
format Article
author Мазур, О.Є.
author_facet Мазур, О.Є.
author_sort Мазур, О.Є.
title Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
title_short Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
title_full Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
title_fullStr Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
title_full_unstemmed Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
title_sort інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі
publisher Інститут регіональних досліджень НАН України
publishDate 2013
topic_facet Наукові повідомлення
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/68260
citation_txt Інтересоцентрична модель регіонального управління сферою роздрібної торгівлі / О.Є. Мазур // Регіональна економіка. — 2013. — № 4(70). — С. 167-174. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Регіональна економіка
work_keys_str_mv AT mazuroê ínteresocentričnamodelʹregíonalʹnogoupravlínnâsferoûrozdríbnoítorgívlí
first_indexed 2023-10-18T18:54:10Z
last_indexed 2023-10-18T18:54:10Z
_version_ 1796145469121888256