2025-02-23T03:14:49-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-6981%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:14:49-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-6981%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:14:49-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T03:14:49-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань
У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють в...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6981 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики
та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують
багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку
дозволяють вирішувати ці питання і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких
задач оптимізації навчального процесу – оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій,
моніторингу і т.д. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії
тестування, на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі основних
сучасних математичних моделей: однопараметричної моделі Раша, двопараметричної та трипараметричної
моделі Бірнбаума. |
---|