Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань
У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку дозволяють в...
Збережено в:
Дата: | 2008 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
2008
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/6981 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Використання адаптивних тестів в інтелектуальних системах контролю знань / П.І. Федорук // Штучний інтелект. — 2008. — № 3. — С. 380-387. — Бібліогр.: 4 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті розглянуто проблеми тестового контролю знань у сучасних навчальних системах. Методики
та інструментарій класичної теорії тестів попри великі можливості даної технології не вирішують
багатьох задач, які ставить сучасний рівень розвитку освіти. Адаптивні тести у даному випадку
дозволяють вирішувати ці питання і можуть бути ефективно використані для вирішення будь-яких
задач оптимізації навчального процесу – оцінки ефективності педагогічних інновацій і технологій,
моніторингу і т.д. Розглянуто підхід до конструювання тестів, представлений в сучасній теорії
тестування, на основі математичної теорії параметричної оцінки тестових завдань на базі основних
сучасних математичних моделей: однопараметричної моделі Раша, двопараметричної та трипараметричної
моделі Бірнбаума. |
---|