Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальн...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Russian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-69912 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-699122014-10-25T03:01:19Z Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов Дюков, В.П. Дюкова, Н.В. Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів. The article examines some aspects of marketing of intangibles as commercial products in the current economy, shows the main features of marketing of these products, which affect the formation of the marketing mix, developed the basic approaches to formation of the marketing of intangibles as commercial products. 2013 Article Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912 338.12 ru Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Russian |
topic |
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг |
spellingShingle |
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг Дюков, В.П. Дюкова, Н.В. Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов Економічні інновації |
description |
У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів. |
format |
Article |
author |
Дюков, В.П. Дюкова, Н.В. |
author_facet |
Дюков, В.П. Дюкова, Н.В. |
author_sort |
Дюков, В.П. |
title |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов |
title_short |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов |
title_full |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов |
title_fullStr |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов |
title_full_unstemmed |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов |
title_sort |
некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2013 |
topic_facet |
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912 |
citation_txt |
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT dûkovvp nekotoryeaspektymarketinganematerialʹnyhaktivovkakkommerčeskihproduktov AT dûkovanv nekotoryeaspektymarketinganematerialʹnyhaktivovkakkommerčeskihproduktov |
first_indexed |
2023-10-18T18:57:23Z |
last_indexed |
2023-10-18T18:57:23Z |
_version_ |
1796145614454521856 |