Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов

У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальн...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автори: Дюков, В.П., Дюкова, Н.В.
Формат: Стаття
Мова:Russian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-69912
record_format dspace
spelling irk-123456789-699122014-10-25T03:01:19Z Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов Дюков, В.П. Дюкова, Н.В. Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів. The article examines some aspects of marketing of intangibles as commercial products in the current economy, shows the main features of marketing of these products, which affect the formation of the marketing mix, developed the basic approaches to formation of the marketing of intangibles as commercial products. 2013 Article Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912 338.12 ru Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Russian
topic Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
spellingShingle Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
Дюков, В.П.
Дюкова, Н.В.
Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
Економічні інновації
description У статті розглянути деякі аспекти маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів у сучасній економіці; вказані основні особливості маркетингу цих продуктів, що впливають на формування їх комплексу маркетингу; розроблені основні підходи к формуванню комплексу маркетингу нематеріальних активів як комерційних продуктів.
format Article
author Дюков, В.П.
Дюкова, Н.В.
author_facet Дюков, В.П.
Дюкова, Н.В.
author_sort Дюков, В.П.
title Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
title_short Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
title_full Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
title_fullStr Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
title_full_unstemmed Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
title_sort некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2013
topic_facet Проблеми реалізаціїї відтворювальних процесів на ринках товарів та послуг
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/69912
citation_txt Некоторые аспекты маркетинга нематериальных активов как коммерческих продуктов / В.П. Дюков, Н.В. Дюкова // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 55. — С. 37-45. — Бібліогр.: 5 назв. — рос.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT dûkovvp nekotoryeaspektymarketinganematerialʹnyhaktivovkakkommerčeskihproduktov
AT dûkovanv nekotoryeaspektymarketinganematerialʹnyhaktivovkakkommerčeskihproduktov
first_indexed 2023-10-18T18:57:23Z
last_indexed 2023-10-18T18:57:23Z
_version_ 1796145614454521856