Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автори: Бондаренко, С.М., Федоренко, Н.Є.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2009
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-7016
record_format dspace
spelling irk-123456789-70162010-03-23T12:02:51Z Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника Бондаренко, С.М. Федоренко, Н.Є. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2009 Article Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016 uk Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Бондаренко, С.М.
Федоренко, Н.Є.
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
format Article
author Бондаренко, С.М.
Федоренко, Н.Є.
author_facet Бондаренко, С.М.
Федоренко, Н.Є.
author_sort Бондаренко, С.М.
title Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
title_short Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
title_full Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
title_fullStr Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
title_full_unstemmed Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
title_sort основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2009
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016
citation_txt Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр.
work_keys_str_mv AT bondarenkosm osnovníídeíkoncepcííšístʹsigmtaíhvplivnazadovolenístʹspoživačatakonkurentospromožnístʹvirobnika
AT fedorenkonê osnovníídeíkoncepcííšístʹsigmtaíhvplivnazadovolenístʹspoživačatakonkurentospromožnístʹvirobnika
first_indexed 2023-10-18T16:36:30Z
last_indexed 2023-10-18T16:36:30Z
_version_ 1796139424993509376