Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2009
|
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-7016 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-70162010-03-23T12:02:51Z Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника Бондаренко, С.М. Федоренко, Н.Є. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2009 Article Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016 uk Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Бондаренко, С.М. Федоренко, Н.Є. Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
format |
Article |
author |
Бондаренко, С.М. Федоренко, Н.Є. |
author_facet |
Бондаренко, С.М. Федоренко, Н.Є. |
author_sort |
Бондаренко, С.М. |
title |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
title_short |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
title_full |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
title_fullStr |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
title_full_unstemmed |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
title_sort |
основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2009 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7016 |
citation_txt |
Основні ідеї концепції «шість сигм» та їх вплив на задоволеність споживача та конкурентоспроможність виробника / С.М. Бондаренко, Н.Є. Федоренко // Культура народов Причерноморья. — 2009. — № 162. — С. 44-45. — Бібліогр.: 7 назв. — укр. |
work_keys_str_mv |
AT bondarenkosm osnovníídeíkoncepcííšístʹsigmtaíhvplivnazadovolenístʹspoživačatakonkurentospromožnístʹvirobnika AT fedorenkonê osnovníídeíkoncepcííšístʹsigmtaíhvplivnazadovolenístʹspoživačatakonkurentospromožnístʹvirobnika |
first_indexed |
2023-10-18T16:36:30Z |
last_indexed |
2023-10-18T16:36:30Z |
_version_ |
1796139424993509376 |