2025-02-23T03:44:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-70970%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:44:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-70970%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T03:44:31-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T03:44:31-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response
Чи можлива колоніальна політика в соціалістичних федеративних державах?
ХХ століття проходило під знаком розпаду імперій і нищівної критики колоніалізму. Особливо активними критиками були марксисти, в тому числі й з „соціалістичного табору”. Помітне місце у цьому хорі належало Китаю і СФРЮ, які користувалися великим авторитетом в країнах „третього” світу. Але вж...
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Format: | Article |
Language: | Ukrainian |
Published: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
Series: | Політичний менеджмент |
Subjects: | |
Online Access: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70970 |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: | ХХ століття проходило під знаком розпаду імперій і нищівної
критики колоніалізму. Особливо активними критиками були
марксисти, в тому числі й з „соціалістичного табору”. Помітне
місце у цьому хорі належало Китаю і СФРЮ, які користувалися
великим авторитетом в країнах „третього” світу. Але вже
немає ні „соціалістичного табору”, ні СРСР, ні СФРЮ, а в Китаї
активізуються національно-визвольні ідеї серед тибетців, уйгурів
та інших національних меншин. Усе це є наслідком краху міфу
про „єдині соціалістичні нації”, проявом процесів, відображених
в „капіталістичних” і „соціалістичних” конституціях у
статтях про право націй на самовизначення; сьогодні це право
є звичайною нормою міжнародного права. Отже національне
питання в соціалістичних державах залишається актуальним
і потребує теоретичного осмислення. |
---|