Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій

Актуальність дослідження проблеми пояснюється тим, що в сучасній системі масових комунікацій все помітнішу роль починають відігравати релігійні ЗМІ. Їх адресатом стають не тільки певні групи вірян, а й значно ширша аудиторія, фактично все суспільство. Цей процес особливо посилився внаслідо...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
Дата:2009
Автор: Жидков, М.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2009
Назва видання:Політичний менеджмент
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70987
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій / М. Жидков // Політичний менеджмент. — 2009. — № 4(37). — С. 119-124. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-70987
record_format dspace
spelling irk-123456789-709872014-11-22T03:01:20Z Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій Жидков, М. Інформаційне суспільство Актуальність дослідження проблеми пояснюється тим, що в сучасній системі масових комунікацій все помітнішу роль починають відігравати релігійні ЗМІ. Їх адресатом стають не тільки певні групи вірян, а й значно ширша аудиторія, фактично все суспільство. Цей процес особливо посилився внаслідок використання різними конфесіями електронних ЗМІ. І це не могло не стати предметом особливого інтересу фахівців у сфері масових комунікацій. Такий інтерес обумовлюється кількома причинами. Передусім, самим характером формування типологічно самодостатнього сектора системи засобів масової інформації. Інша причина — формування цільової аудиторії таких ЗМІ та активізація інформаційного запиту на теми релігійного життя не тільки в цільових групах конфесійних ЗМІ, але й в аудиторії світських газет і журналів. 2009 Article Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій / М. Жидков // Політичний менеджмент. — 2009. — № 4(37). — С. 119-124. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. 2078-1873 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70987 uk Політичний менеджмент Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Інформаційне суспільство
Інформаційне суспільство
spellingShingle Інформаційне суспільство
Інформаційне суспільство
Жидков, М.
Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
Політичний менеджмент
description Актуальність дослідження проблеми пояснюється тим, що в сучасній системі масових комунікацій все помітнішу роль починають відігравати релігійні ЗМІ. Їх адресатом стають не тільки певні групи вірян, а й значно ширша аудиторія, фактично все суспільство. Цей процес особливо посилився внаслідок використання різними конфесіями електронних ЗМІ. І це не могло не стати предметом особливого інтересу фахівців у сфері масових комунікацій. Такий інтерес обумовлюється кількома причинами. Передусім, самим характером формування типологічно самодостатнього сектора системи засобів масової інформації. Інша причина — формування цільової аудиторії таких ЗМІ та активізація інформаційного запиту на теми релігійного життя не тільки в цільових групах конфесійних ЗМІ, але й в аудиторії світських газет і журналів.
format Article
author Жидков, М.
author_facet Жидков, М.
author_sort Жидков, М.
title Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
title_short Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
title_full Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
title_fullStr Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
title_full_unstemmed Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
title_sort інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
publisher Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
publishDate 2009
topic_facet Інформаційне суспільство
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70987
citation_txt Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій / М. Жидков // Політичний менеджмент. — 2009. — № 4(37). — С. 119-124. — Бібліогр.: 9 назв. — укр.
series Політичний менеджмент
work_keys_str_mv AT židkovm ínternetresursivdíâlʹnostírelígíjnihorganízacíj
first_indexed 2023-10-18T18:59:43Z
last_indexed 2023-10-18T18:59:43Z
_version_ 1796145720268423168