Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій
Актуальність дослідження проблеми пояснюється тим, що в сучасній системі масових комунікацій все помітнішу роль починають відігравати релігійні ЗМІ. Їх адресатом стають не тільки певні групи вірян, а й значно ширша аудиторія, фактично все суспільство. Цей процес особливо посилився внаслідо...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | Жидков, М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
Назва видання: | Політичний менеджмент |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/70987 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Інтернет-ресурси в діяльності релігійних організацій / М. Жидков // Політичний менеджмент. — 2009. — № 4(37). — С. 119-124. — Бібліогр.: 9 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Кількісні характеристики політичного Інтернет-простору України
за авторством: Табакова, М.
Опубліковано: (2009) -
Тенденції політичної Інтернет-комунікації в період світової фінансової кризи
за авторством: Табакова, М.
Опубліковано: (2009) -
Еволюція процесу виборчих кампаній в мережі Інтернет. Досвід США і Великої Британії
за авторством: Готун, А.
Опубліковано: (2007) -
Інформаційна стратегія України в сучасному геополітичному просторі
за авторством: Проскуріна, О.
Опубліковано: (2009) -
Перспективи інформаційної трансформації політичних інститутів в Україні
за авторством: Голобуцький, О.
Опубліковано: (2006)