Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року

З розвитком світової інформаційної інфраструктури у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного веб-са...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2009
Автор: Терещук, В.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України 2009
Назва видання:Політичний менеджмент
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71082
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року / В. Терещук // Політичний менеджмент. — 2009. — № 5(38). — С. 96-108. — Бібліогр.: 11 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:З розвитком світової інформаційної інфраструктури у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного веб-сайту тощо. Простота і зручність зворотного зв’язку дає можливість швидко та оперативно вносити зміни в тактику і стратегію PR-заходів. Нині можна говорити вже про появу нової PR-технології, абсолютно нової галузі професійної PR-діяльності, яка одержала назву електронний паблік рілейшнз (електронний PR, e-PR), під яким розуміють використання інформаційно- комунікаційних технологій мережі Інтернет у практиці зв’язків з громадськістю. Автор ставить за мету з’ясування ролі засобів електронного PR під час президентських виборів в Україні 2004 року. Хронологічні межі дослідження: жовтень 2004 — січень 2005 року.