Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року
З розвитком світової інформаційної інфраструктури у спеціалістів з паблік рілейшнз з’являється дедалі більше інструментів впливу на громадську думку. Інтернет дозволяє ефективно та економічно розв’язувати багато проблем за допомогою електронної пошти, створення та підтримки власного веб-са...
Збережено в:
Видавець: | Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України |
---|---|
Дата: | 2009 |
Автор: | Терещук, В. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут політичних і етнонаціональних досліджень ім. І.Ф. Кураса НАН України
2009
|
Назва видання: | Політичний менеджмент |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71082 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Цитувати: | Використання Інтернет-технологій під час президентських виборів 2004 року / В. Терещук // Політичний менеджмент. — 2009. — № 5(38). — С. 96-108. — Бібліогр.: 11 назв. — укр. |
Репозиторії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Інформаційно-комунікаційні технології як складова парламентських виборів
за авторством: Дузь, О.
Опубліковано: (2009) -
Особливості політичної реклами як елемента комунікативного процесу
за авторством: Шпортько, О.
Опубліковано: (2007) -
Виборчі технології як чинник впливу на масову свідомість
за авторством: Нальотов, А.
Опубліковано: (2007) -
Методи соціально-психологічного впливу на електорат
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2004) -
Проблеми дослідження електорального простору. Методологічний контекст
за авторством: Кочубей, Л.
Опубліковано: (2005)