Книги протоколів летучок як важливе джерело з вивчення історії становлення і розвитку української телевізійної журналістики (на прикладі архівних матеріалів Харківської студії телебачення 50-60-х рр. XX ст.)
У статті аналізується таке специфічне джерело з вивчення історії становлення і розвитку української (на прикладі м. Харкова) телевізійної журналістики як книги протоколів летучок. Їхніми специфічними рисами виступають: локальність, довільність форми фіксації інформації, яскраво виражене емоційне...
Збережено в:
Дата: | 2009 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства ім. М.С. Грушевського НАН України
2009
|
Назва видання: | Науковi записки. Збiрник праць молодих вчених та аспiрантiв |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71099 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Книги протоколів летучок як важливе джерело з вивчення історії становлення і розвитку української телевізійної журналістики (на прикладі архівних матеріалів Харківської студії телебачення 50-60-х рр. XX ст.) / О. Шеремет // Науковi записки. Збiрник праць молодих вчених та аспiрантiв. — Т. 19 (2). — К., 2009. — С. 332-340. — Бібліогр.: 5 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | У статті аналізується таке специфічне джерело з вивчення історії
становлення і розвитку української (на прикладі м. Харкова) телевізійної
журналістики як книги протоколів летучок. Їхніми специфічними рисами
виступають: локальність, довільність форми фіксації інформації, яскраво
виражене емоційне забарвлення, точність датування й авторства. Цей
вид джерел потребує ширшого запровадження до наукового обігу через
можливість ілюстрування на місцевому рівні процесів формування
громадської думки, ідейної та мистецької боротьби, дискусій у творчості,
співвідношення «штампів» та ініціативи у зароджуваній у 50–60-х рр. XX
ст. тележурналістиці. |
---|