Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя

У статті розглядається феномен формування образу людини завдяки дії репутаційного менеджменту та визначається механізм його нейтралізації через когнітивний дисонанс. На прикладі впливу репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя надаються реком...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автори: Іванов, В.Ф., Дудко, О.С.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України 2011
Назва видання:Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71375
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя / В.Ф. Іванов,О.С. Дудко // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 1. — С. 326-336. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-71375
record_format dspace
spelling irk-123456789-713752014-12-04T03:02:14Z Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя Іванов, В.Ф. Дудко, О.С. Питання теорії та історії літератури, компаративістика У статті розглядається феномен формування образу людини завдяки дії репутаційного менеджменту та визначається механізм його нейтралізації через когнітивний дисонанс. На прикладі впливу репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя надаються рекомендації піарникам щодо нейтралізації дії результатів репутаційного менеджменту через когнітивний дисонанс. В статье рассматривается феномен формирования образа человека благодаря действию репутационного менеджмента и определяется механизм его нейтрализации через когнитивный диссонанс. На примере влияния репутации на формирование образов Подколесина и Агафьи Тихоновны в пьесе “Женитьба” Николая Гоголя даются рекомендации пиарщикам по нейтрализации действия результатов репутационного менеджмента через когнитивный диссонанс. This article describes the phenomenon of formation image by human actions and reputation management mechanism and the neutralization by cognitive dissonance is determined. On the example of impact the reputation on images of Pidkolesyn and Ahafiya Tyhonovna in the play “The Marriage” by Nikolay Gogol autor of the article makes recommendations for PR-specialists about neutralizing effect of the results of reputation management through cognitive dissonance. 2011 Article Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя / В.Ф. Іванов,О.С. Дудко // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 1. — С. 326-336. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0041 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71375 007:304:659.4 uk Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Питання теорії та історії літератури, компаративістика
Питання теорії та історії літератури, компаративістика
spellingShingle Питання теорії та історії літератури, компаративістика
Питання теорії та історії літератури, компаративістика
Іванов, В.Ф.
Дудко, О.С.
Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя
Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
description У статті розглядається феномен формування образу людини завдяки дії репутаційного менеджменту та визначається механізм його нейтралізації через когнітивний дисонанс. На прикладі впливу репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя надаються рекомендації піарникам щодо нейтралізації дії результатів репутаційного менеджменту через когнітивний дисонанс.
format Article
author Іванов, В.Ф.
Дудко, О.С.
author_facet Іванов, В.Ф.
Дудко, О.С.
author_sort Іванов, В.Ф.
title Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя
title_short Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя
title_full Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя
title_fullStr Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя
title_full_unstemmed Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя
title_sort вплив репутації на формування образів підколесіна та агафії тихонівни у п’єсі “одруження” миколи гоголя
publisher Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
publishDate 2011
topic_facet Питання теорії та історії літератури, компаративістика
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71375
citation_txt Вплив репутації на формування образів Підколесіна та Агафії Тихонівни у п’єсі “Одруження” Миколи Гоголя / В.Ф. Іванов,О.С. Дудко // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 1. — С. 326-336. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство
work_keys_str_mv AT ívanovvf vplivreputacíínaformuvannâobrazívpídkolesínataagafíítihonívniupêsíodružennâmikoligogolâ
AT dudkoos vplivreputacíínaformuvannâobrazívpídkolesínataagafíítihonívniupêsíodružennâmikoligogolâ
first_indexed 2023-10-18T19:00:29Z
last_indexed 2023-10-18T19:00:29Z
_version_ 1796145754692124672