Мовна компетенція білінгвів
Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню поняття мовної компетенції індивідів. Особлива увага приділяється визначенню рівня мовної спроможності білінгвів, тобто осіб, мовлення яких характеризується навперемінним, одночасним чи навперемінно-одночасним використанням двох мов у межах однієї кому...
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут літератури ім. Т.Г. Шевченка НАН України
2011
|
Назва видання: | Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/71687 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Мовна компетенція білінгвів / О.В. Шевчук // Актуальні проблеми слов’янської філології. Серія: Лінгвістика і літературознавство: Міжвуз. зб. наук. ст. — 2011. — Вип. XXIV, ч. 2. — С. 491-499. — Бібліогр.: 14 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Статтю присвячено теоретичному обґрунтуванню поняття мовної компетенції індивідів.
Особлива увага приділяється визначенню рівня мовної спроможності білінгвів, тобто осіб,
мовлення яких характеризується навперемінним, одночасним чи навперемінно-одночасним
використанням двох мов у межах однієї комунікативної ситуації. Окреслено аспекти формування
індивідуальної мовної компетенції в контексті проблеми українсько-російської двомовності, а
сааме – розглянуто терміни базова мова та мовна ситуація. Оскільки перша засвоєна мовна
система накладає значний відбиток на подальше формування мовної особистості, а мовна
ситуація тим сам визначає цей процес формування й реалізації мовцем своїх комунікативних
умінь і навичок, що засвоюються в родині. |
---|