Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Видавець:Кримський науковий центр НАН України і МОН України
Дата:2011
Автор: Гохберг, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Цитувати:Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозиторії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine