Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
Збережено в:
Дата: | 2011 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
2011
|
Назва видання: | Культура народов Причерноморья |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-72078 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-720782014-12-22T16:25:30Z Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації Гохберг, О.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2011 Article Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078 659.113.8:330.011 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
topic |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
spellingShingle |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ Гохберг, О.Ю. Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації Культура народов Причерноморья |
format |
Article |
author |
Гохберг, О.Ю. |
author_facet |
Гохберг, О.Ю. |
author_sort |
Гохберг, О.Ю. |
title |
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації |
title_short |
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації |
title_full |
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації |
title_fullStr |
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації |
title_full_unstemmed |
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації |
title_sort |
пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації |
publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України |
publishDate |
2011 |
topic_facet |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078 |
citation_txt |
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. |
series |
Культура народов Причерноморья |
work_keys_str_mv |
AT gohbergoû príoritetnínaprâmirozvitkureklamnoííndustríívumovahínformacíjnoíglobalízacíí |
first_indexed |
2023-10-18T19:02:04Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:02:04Z |
_version_ |
1796145827055403008 |