Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2011
Автор: Гохберг, О.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Кримський науковий центр НАН України і МОН України 2011
Назва видання:Культура народов Причерноморья
Теми:
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-72078
record_format dspace
spelling irk-123456789-720782014-12-22T16:25:30Z Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації Гохберг, О.Ю. Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ 2011 Article Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр. 1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078 659.113.8:330.011 uk Культура народов Причерноморья Кримський науковий центр НАН України і МОН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
topic Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
spellingShingle Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
Гохберг, О.Ю.
Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
Культура народов Причерноморья
format Article
author Гохберг, О.Ю.
author_facet Гохберг, О.Ю.
author_sort Гохберг, О.Ю.
title Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
title_short Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
title_full Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
title_fullStr Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
title_full_unstemmed Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
title_sort пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації
publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України
publishDate 2011
topic_facet Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72078
citation_txt Пріоритетні напрями розвитку рекламної індустрії в умовах інформаційної глобалізації / О.Ю. Гохберг // Культура народов Причерноморья. — 2011. — № 209. — С. 23-26. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
series Культура народов Причерноморья
work_keys_str_mv AT gohbergoû príoritetnínaprâmirozvitkureklamnoííndustríívumovahínformacíjnoíglobalízacíí
first_indexed 2023-10-18T19:02:04Z
last_indexed 2023-10-18T19:02:04Z
_version_ 1796145827055403008