Гарвардський університет: традиція досконалості
Стаття присвячена аналізу зарубіжної системи вищої освіти на прикладі одного із найстаріших і найпрестижніших університетів США – Гарвардського. За рахунок чого Гарвардський університет утримує лідерство на ринку освітніх послуг і має бренд неперевершеної якості фахової підготовки своїх випускник...
Збережено в:
Дата: | 2010 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут української археографії та джерелознавства імені М.С. Грушевського НАН України
2010
|
Назва видання: | Історичний архів. Наукові студії |
Теми: | |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72149 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Гарвардський університет: традиція досконалості / Н.В. Шевченко // Історичний архів. Наукові студії: Зб. наук. пр. — Миколаїв: ЧДУ ім. Петра Могили, 2010. — Вип. 5. — С. 175-183. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineРезюме: | Стаття присвячена аналізу зарубіжної системи вищої освіти на прикладі одного
із найстаріших і найпрестижніших університетів США – Гарвардського.
За рахунок чого Гарвардський університет утримує лідерство на ринку освітніх
послуг і має бренд неперевершеної якості фахової підготовки своїх випускників? Це
гарвардська філософія навчання, яка полягає в тому, що освіта має бути
структурованою, послідовною і забезпечувати максимальну гнучкість та індивідуальний
вибір навчальних дисциплін, як і науковї спеціалізації для кожного студента. Американський
університет знайшов секрет успіху – органічне поєднання викладання і наукового
дослідження, починаючи з бакалаврських і закінчуючи програмами PhD. Це і традиція
стимулювання змагальності у навчанні і в дослідницьких проектах, а також атмосфери
творчості, поваги і довіри між студентами і викладачами, обміну ідей і пошуків
партнерів для їх втілення. |
---|