Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгів...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-72164 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-721642014-12-20T03:02:12Z Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту Яшкіна, О.І. Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті. Paper considers the essence and content of marketing research, preceding the opening of a new retail building. The necessity of passing the five stages of marketing research to reduce business risks, sales forecasting, modeling of consumer behavior in the new retail building is justified. 2013 Article Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164 658.8(075.8) uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті. |
format |
Article |
author |
Яшкіна, О.І. |
spellingShingle |
Яшкіна, О.І. Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту Економічні інновації |
author_facet |
Яшкіна, О.І. |
author_sort |
Яшкіна, О.І. |
title |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
title_short |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
title_full |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
title_fullStr |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
title_full_unstemmed |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
title_sort |
сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2013 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164 |
citation_txt |
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT âškínaoí sučasnijínstrumentaríjmarketingovihperedínvesticíjnihdoslídženʹnovogotorgívelʹnogoobêktu |
first_indexed |
2023-10-18T19:02:16Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:02:16Z |
_version_ |
1796145838414626816 |