Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту

Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгів...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Яшкіна, О.І.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-72164
record_format dspace
spelling irk-123456789-721642014-12-20T03:02:12Z Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту Яшкіна, О.І. Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті. Paper considers the essence and content of marketing research, preceding the opening of a new retail building. The necessity of passing the five stages of marketing research to reduce business risks, sales forecasting, modeling of consumer behavior in the new retail building is justified. 2013 Article Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164 658.8(075.8) uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description Розглянуто сутність та зміст маркетингових досліджень, які передують відкриттю нового торгівельного об’єкту. Обґрунтовано необхідність проходження п’яти етапів маркетингового дослідження для зменшення підприємницьких ризиків, прогнозування продажу, моделювання споживацької поведінки у новому торгівельному об’єкті.
format Article
author Яшкіна, О.І.
spellingShingle Яшкіна, О.І.
Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
Економічні інновації
author_facet Яшкіна, О.І.
author_sort Яшкіна, О.І.
title Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
title_short Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
title_full Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
title_fullStr Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
title_full_unstemmed Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
title_sort сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2013
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72164
citation_txt Сучасний інструментарій маркетингових передінвестиційних досліджень нового торгівельного об’єкту / О.І. Яшкіна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 383-387. — Бібліогр.: 3 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT âškínaoí sučasnijínstrumentaríjmarketingovihperedínvesticíjnihdoslídženʹnovogotorgívelʹnogoobêktu
first_indexed 2023-10-18T19:02:16Z
last_indexed 2023-10-18T19:02:16Z
_version_ 1796145838414626816