Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
Розглянуто сутність та зміст ситуаційних чинників поведінки споживача в роздрібній торгівлі. Обґрунтовано, що міцні конкурентні позиції займають підприємства роздрібної торгівлі, які комплексно використовують ситуаційні чинники посилення конкурентоспроможності....
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Окландер, М.А. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72171 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Система ситуаційних чинників посилення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі / М.А. Окландер // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 223-230. — Бібліогр.: 3 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Стратегія підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Чорна, М.
Опубліковано: (2010) -
Комплексна система оцінки цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Філіпішина, Л.М
Опубліковано: (2009) -
Система оцінки ефективності цінової політики підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Власова, Н., та інші
Опубліковано: (2010) -
Планування функціональних стратегій підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Новальська, Н.І.
Опубліковано: (2011) -
Інформаційне забезпечення управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі
за авторством: Височин, І.
Опубліковано: (2011)