Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти

В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2013
Автор: Чукурна, О.П.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2013
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-72194
record_format dspace
spelling irk-123456789-721942014-12-20T03:01:43Z Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти Чукурна, О.П. В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні продукти. In the article the considered features of establishment of prices are on informative services. The analyses basic factors of pricing are on informative services. Mechanism of pricing considered in detail on primary information, as a commodity. Different approaches are analyses in relation to methodology of pricing on informative services. 2013 Article Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194 332.64 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні продукти.
format Article
author Чукурна, О.П.
spellingShingle Чукурна, О.П.
Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
Економічні інновації
author_facet Чукурна, О.П.
author_sort Чукурна, О.П.
title Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
title_short Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
title_full Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
title_fullStr Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
title_full_unstemmed Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
title_sort методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2013
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194
citation_txt Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT čukurnaop metodologíâvstanovlennâcíninaínformacíjníprodukti
first_indexed 2023-10-18T19:02:20Z
last_indexed 2023-10-18T19:02:20Z
_version_ 1796145840421601280