Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти
В статті розглянуто особливості встановлення цін на інформаційні продукти. Проаналізовані основні чинники ціноутворення на інформаційні продукти. Детально розглянутий механізм ціноутворення на первинну інформацію, як товар. Проаналізовано різні підходи щодо методології ціноутворення на інформаційні...
Збережено в:
Дата: | 2013 |
---|---|
Автор: | Чукурна, О.П. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2013
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72194 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Методологія встановлення ціни на інформаційні продукти / О.П. Чукурна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2013. — Вип. 54. — С. 344-353. — Бібліогр.: 6 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Методологія зрівноваження ціни на земельні ресурси та встановлення нормативів екологічної плати за екстернальні впливи
за авторством: Пунько, Б.М.
Опубліковано: (2011) -
ФІТОГОРМОНИ — ПРОДУКТИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ МІКРООРГАНІЗМІВ. МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ
за авторством: Дімова, С. Б.
Опубліковано: (2014) -
Чи бувають сприйнятні ціни?
за авторством: Колібаба, Л.
Опубліковано: (2010) -
Швидкість збіжності ціни європейського опціону на ринку, на якому стрибок ціни акції рівномірно розподілений на деякому інтервалі
за авторством: Мішура, Ю.С., та інші
Опубліковано: (2008) -
Формування ціни реалізації продукції на цукропереробних підприємствах
за авторством: Черниш, О.
Опубліковано: (2009)