Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста

У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з ме...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Дубницький, В.І., Луніна, В.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2014
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Опис
Резюме:У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з метою забезпечення стійкого зростання національної та регіональної економіки у цілому, соціально-економічна політика, що реалізується на рівні монофункціонального міста, повинна стати невід’ємною складовою комплексної територіальної політики держави.