Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста

У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з ме...

Повний опис

Збережено в:
Бібліографічні деталі
Дата:2014
Автори: Дубницький, В.І., Луніна, В.Ю.
Формат: Стаття
Мова:Ukrainian
Опубліковано: Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України 2014
Назва видання:Економічні інновації
Онлайн доступ:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451
Теги: Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
Назва журналу:Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
Цитувати:Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр.

Репозитарії

Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
id irk-123456789-72451
record_format dspace
spelling irk-123456789-724512014-12-24T03:01:42Z Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста Дубницький, В.І. Луніна, В.Ю. У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з метою забезпечення стійкого зростання національної та регіональної економіки у цілому, соціально-економічна політика, що реалізується на рівні монофункціонального міста, повинна стати невід’ємною складовою комплексної територіальної політики держави. The features of town marketing taking into account its specialization and functionality are identified in the article, grounded individual theoretical and methodological position of the town marketing in conditions of socio-economic development of monofunctionaltowns of old industrial region Donbass. It is concluded that in order to ensure sustainable growth of the national and regional economy as a whole, the socio-economic policy, which is implemented at the level of monofunctionaltowns should be an integral component of a comprehensive territorial policy. 2014 Article Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451 332.024:339.138 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
institution Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine
collection DSpace DC
language Ukrainian
description У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з метою забезпечення стійкого зростання національної та регіональної економіки у цілому, соціально-економічна політика, що реалізується на рівні монофункціонального міста, повинна стати невід’ємною складовою комплексної територіальної політики держави.
format Article
author Дубницький, В.І.
Луніна, В.Ю.
spellingShingle Дубницький, В.І.
Луніна, В.Ю.
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
Економічні інновації
author_facet Дубницький, В.І.
Луніна, В.Ю.
author_sort Дубницький, В.І.
title Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
title_short Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
title_full Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
title_fullStr Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
title_full_unstemmed Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
title_sort особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
publisher Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
publishDate 2014
url http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451
citation_txt Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр.
series Економічні інновації
work_keys_str_mv AT dubnicʹkijví osoblivostímarketinguteritoríívumovahmonofunkcíonalʹnogomísta
AT lunínavû osoblivostímarketinguteritoríívumovahmonofunkcíonalʹnogomísta
first_indexed 2023-10-18T19:02:55Z
last_indexed 2023-10-18T19:02:55Z
_version_ 1796145864109981696