Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста
У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з ме...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автори: | , |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2014
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraineid |
irk-123456789-72451 |
---|---|
record_format |
dspace |
spelling |
irk-123456789-724512014-12-24T03:01:42Z Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста Дубницький, В.І. Луніна, В.Ю. У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з метою забезпечення стійкого зростання національної та регіональної економіки у цілому, соціально-економічна політика, що реалізується на рівні монофункціонального міста, повинна стати невід’ємною складовою комплексної територіальної політики держави. The features of town marketing taking into account its specialization and functionality are identified in the article, grounded individual theoretical and methodological position of the town marketing in conditions of socio-economic development of monofunctionaltowns of old industrial region Donbass. It is concluded that in order to ensure sustainable growth of the national and regional economy as a whole, the socio-economic policy, which is implemented at the level of monofunctionaltowns should be an integral component of a comprehensive territorial policy. 2014 Article Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. XXXX-0066 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451 332.024:339.138 uk Економічні інновації Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
institution |
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
collection |
DSpace DC |
language |
Ukrainian |
description |
У статті виявлені особливості маркетингу міста, з урахуванням його спеціалізації і функціональності, обґрунтовані окремі теоретико-методичні положення маркетингу міста в умовах соціально-економічного розвитку монофункціональних міст старопромисловогорегіону Донбасу. Зроблено висновок про те, що з метою забезпечення стійкого зростання національної та регіональної економіки у цілому, соціально-економічна політика, що реалізується на рівні монофункціонального міста, повинна стати невід’ємною складовою комплексної територіальної політики держави. |
format |
Article |
author |
Дубницький, В.І. Луніна, В.Ю. |
spellingShingle |
Дубницький, В.І. Луніна, В.Ю. Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста Економічні інновації |
author_facet |
Дубницький, В.І. Луніна, В.Ю. |
author_sort |
Дубницький, В.І. |
title |
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста |
title_short |
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста |
title_full |
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста |
title_fullStr |
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста |
title_full_unstemmed |
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста |
title_sort |
особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста |
publisher |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України |
publishDate |
2014 |
url |
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72451 |
citation_txt |
Особливості маркетингу території в умовах монофункціонального міста / В.І. Дубницький, В.Ю. Луніна // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 136-151. — Бібліогр.: 24 назв. — укр. |
series |
Економічні інновації |
work_keys_str_mv |
AT dubnicʹkijví osoblivostímarketinguteritoríívumovahmonofunkcíonalʹnogomísta AT lunínavû osoblivostímarketinguteritoríívumovahmonofunkcíonalʹnogomísta |
first_indexed |
2023-10-18T19:02:55Z |
last_indexed |
2023-10-18T19:02:55Z |
_version_ |
1796145864109981696 |