Ефективність товарного ринку – відтворювальний підхід до визначення та вимірювання
У статті представлена аргументована авторська концепція щодо визначення: поняття. економічної сутності та кількісного вимірювання показників ефективності та ефекту товарного ринку. При цьому авторська концепція базується на відтворювальній спроможності ринку, тобто його спроможності генерувати і нак...
Збережено в:
Дата: | 2014 |
---|---|
Автор: | Лисюк, В.М. |
Формат: | Стаття |
Мова: | Ukrainian |
Опубліковано: |
Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України
2014
|
Назва видання: | Економічні інновації |
Онлайн доступ: | http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72534 |
Теги: |
Додати тег
Немає тегів, Будьте першим, хто поставить тег для цього запису!
|
Назва журналу: | Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of Ukraine |
Цитувати: | Ефективність товарного ринку – відтворювальний підхід до визначення та вимірювання / В.М. Лисюк // Економічні інновації: Зб. наук. пр. — Одеса: ІПРЕЕД НАН України, 2014. — Вип. 57. — С. 195-203. — Бібліогр.: 17 назв. — укр. |
Репозитарії
Digital Library of Periodicals of National Academy of Sciences of UkraineСхожі ресурси
-
Ресурсно-відтворювальний підхід до оцінки конкурентоспроможності підприємства
за авторством: Акмаєв, А.І., та інші
Опубліковано: (2007) -
Аналітико-графічний підхід до вимірювання якості прибутку підприємства
за авторством: Турило, А.М., та інші
Опубліковано: (2009) -
Відтворювальний контекст оцінки інвестиційної привабливості субєктів господарювання регіону
за авторством: Олійник, Н.М.
Опубліковано: (2013) -
Економічна ефективність освіти та підходи до її визначення
за авторством: Комарова, О.
Опубліковано: (2011) -
Підхід до визначення поняття «інформація»
за авторством: Головкова, К.Ю.
Опубліковано: (2011)