2025-02-23T05:41:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-7282%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:41:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-7282%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T05:41:00-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T05:41:00-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Епоксидні нанокомпозити. Структура та властивості

Досліджено структурні особливості формування нанокомпозитів на основі епоксидного олігомеру ЕД-20 за наявності високодисперсного аеросилу з різною природою поверхні. Показано, що нанонаповнювач характеризується дворівневим характером структури. Перший складають поверхнево-фрактальні агрегати (ПФА) ч...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Authors: Мишак, В.Д., Семиног, В.В., Гомза, Ю.П., Несін, C.Д., Клепко, В.В.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут хімії високомолекулярних сполук НАН України 2008
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/7282
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:Досліджено структурні особливості формування нанокомпозитів на основі епоксидного олігомеру ЕД-20 за наявності високодисперсного аеросилу з різною природою поверхні. Показано, що нанонаповнювач характеризується дворівневим характером структури. Перший складають поверхнево-фрактальні агрегати (ПФА) часток аеросилу з розмірами близько 30 нм із шорсткуватою поверхнею, другий - масово-фрактальні агрегати великих розмірів, які складаються з агрегатів першого рівня. У разі введення такого наповнювача в епоксидну матрицю спостережений характер його просторової агрегації значною мірою зберігається, але зменшення вмісту наповнювача супроводжується синбатним зменшенням розмірів ПФА першого рівня. Механічні характеристики нанокомпозита визначаються особливостями структурної організації матеріалу і залежать від вмісту аеросилу та природи його поверхні.