2025-02-23T00:57:06-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: Query fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-72843%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:57:06-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: => GET http://localhost:8983/solr/biblio/select?fl=%2A&wt=json&json.nl=arrarr&q=id%3A%22irk-123456789-72843%22&qt=morelikethis&rows=5
2025-02-23T00:57:06-05:00 DEBUG: VuFindSearch\Backend\Solr\Connector: <= 200 OK
2025-02-23T00:57:06-05:00 DEBUG: Deserialized SOLR response

Рекламний текст як особлива одиниця корпусу даних

У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, вик...

Full description

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Сидорко, Т.
Format: Article
Language:Ukrainian
Published: Інститут української мови НАН України 2006
Series:Лексикографічний бюлетень
Subjects:
Online Access:http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/72843
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
Description
Summary:У статті йдеться про актуальність та принципи створення корпусу рекламних текстів, збалансованого за жанрами, моделями тощо. Укладання корпусів рекламних текстів з їх наступним лінгвістичним аналізом дозволяє створити надійну базу для проведення лінгвістичних та психолінгвістичних досліджень, використовуючи різні методи для отримання статистично надійних результатів.